fredag 1 juni 2012

Jag har bra dagar också!

Idag har det varit en riktigt bra dag.

Jag och Camilla har varit och bokat tatueringstid hos Just One More Tattoo i Kil. Redan nästa fredag ska nålarna sticka oss i skinnet.

Efter vi varit där tog vi en sväng till Bergvik för en liten snabbshopping. Jag köpte mig ett par svarta leggings och en fin skjorta till Robin att ha på sin första examen.

Han börjar bli stor nu min förstfödde... Idag har han även varit på sitt första skoldisco och det är en riktigt nöjd kille som ligger nere i sin säng nu. Och mammahjärtat är så varmt och gläds med honom mer än han kan ana.
Jättetack till Caroline som både skjutsade och hämtade våra småstora grabbar idag!

Väl hemma efter Kil- och Bergviksturen så väntade nachos med svärföräldrarna och grabbarnas kusin Johanna, och sedan fick vi se film från hennes klass uppsättning av musikalen FootLoose. Jättebra! Det hade varit kul att se den på riktigt, men det var ju den där gången i början av april då jag råkade dubbelboka mig.

Hur som helst, det har varit en rolig dag på många vis och det är lite synd att den är slut, men samtidigt är det bästa kvar = att lägga sig med vetskapen om att ingen klocka ringer imorgon!

1 kommentar:

  1. Kul med tatuering! Vad blir det för nåt? :-) är också sugen på att gadda mig igen! Kram.

    SvaraRadera