måndag 9 januari 2012

Typiskt.

Både jag och Peter hade recept att ta ut på Apoteket idag så i eftermiddag var vi där tillsammans.
-Bettskena, sa Peter och pekade och syftade på att jag ligger och biter ihop käkarna vissa kvällar och vaknar med huvudvärk.
-Äh. Jag behöver ingen sån, det är väl bättre att jag gör mig av med problemen som får mig att bita ihop istället, sa jag skämtsamt samtidigt som jag tänkte på att det faktiskt gått riktigt bra ett tag nu då jag inte alls haft särskilt mycket huvudvärk på sistone och vad skönt det har varit.

Vem tror ni ligger i sängen med världens spänningshuvudvärk just i detta nu?

Suck.

5 kommentarer:

  1. Köp en sån nästa gång du ska dit, skadar ju inte att prova i alla fall :-)

    SvaraRadera
  2. Jag kanske får krypa till korset och göra det snart... Är nog lite bekvämare än att försöka lägga tungspetsen "mellan" framtänderna de kvällar det är som värst... ;)

    SvaraRadera
  3. vad kostar en sån då??? tandläkarna vill göra en åt mig och den skulle kosta 3000 minst......

    //Katarina

    SvaraRadera
  4. Säkert billigare på Apoteket, jag kollade aldrig. Men då är det ju inte säkert att man kan ha den heller eftersom den inte är specialanpassad efter en själv. Biter man alltid pga bettet eller så, så ska man nog ha en från tandläkaren.
    Jag biter inte varje kväll, och det går i perioder så mitt beror säkert mer på psykiska spänningar så det skadar kanske inte att prova en sån där "allmän" variant för mig och se om jag kan ha den.

    SvaraRadera
  5. ska kolla upp apotekets tror jag. har jag tur kanske den passar tom ;D //Katarina

    SvaraRadera