måndag 9 april 2012

Jag gillar inte detta.

Jag påverkas verkligen av vädret. Humöret blir annorlunda direkt och det lustiga är att jag känner mig mer eller mindre FÖRBANNAD när vädret är för dåligt. Som att det skulle göra nånting bättre liksom...

Jag vet likaväl som alla andra att man inte styr över vädret, och att det till slut kommer att komma soliga och fina dagar igen.

Men lite sur blir jag ändå...

Jävla skitväder!!


Färdiggnällt för nu. Men det var skönt att få lätta på trycket lite ;)
Och jag lovar att hylla det vackra vädret dubbelt när det kommer tillbaka och jag är glad igen.

4 kommentarer:

  1. vet vad du menar ;( liksom du, påverkas jag fruktansvärt mycket av vädret.
    en stor kram ska du ha i alla fall :) KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är jättetråkigt =/ Blir man inte deppig för att det är mörkt så blir man förbannad för att det är blött och kallt...

      Tack för kramen och en stor tillbaka till dig!

      Radera
  2. Ja jag påverkas också, blir deprimerad och man tycker bara att allt är skit.

    SvaraRadera