söndag 17 juni 2012

Seg söndag.

Vaknade sent. Var barnledig i natt och det innebär automatiskt sovmorgon som ni förstår... Lite för lång sådan egentligen för man vaknar liksom aldrig till ordentligt efteråt.

Sen har vi ätit mat hos svärföräldrarna och så klart hämtat upp barnen.

Nu är Robin hos en kompis. Jag och lillen slappar i soffan. Vi är bara sååå sega båda två. Nu igen.
Choklad vill vi ha, men det har vi så klart ingen.

Hoppas jag kommer igång med nåt snart. Jag har så mycket jag vill göra här hemma men jag oooorkar inte...

3 kommentarer:

  1. Men en seg söndag är väl inte helt fel det heller :-)
    Men om du nu måste greja idag så hoppas jag att orken hittar hem till dig :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag får väl försöka slita tummen ur röven... Bara man kommer igång så känns det ju alltid både lättare och bättre sen.

      Men vad jag hatar söndagar...

      Radera
    2. Ja söndagar och måndagar är inga bra dagar. Men idag har det än så länge gått ganska bra för mig :-)

      Nu ska jag upp på vinden igen med lite grejer som jag ska ha kvar och sen ska jag sätta mig och läsa :-)

      Radera