fredag 27 juli 2012

Att stressa upp sig.

Usch och fy. Jag känner att jag börjar bli lite uppstressad nu inför festen imorgon. Jag vet inte riktigt varför, för många bitar är redan på plats och det kommer att bli hur bra som helst, men kanske är det dagens pressade schema som trycker lite. Försöker att ta det lugnt nu här jag sitter på Robins simskola, för jag kan inte göra nåt härifrån ändå. Och saker som sista handlingen är ju faktiskt klar.

Men ja... Även om man är lugn och försöker ta en sak i taget så är det klart att det virvlar i huvudet av allt man vill komma ihåg och klara av.
Tråkigt bara att man automatiskt blir lite lättirriterad och börjar må lite smått dåligt också nu när det är så nära.

Allt löser sig och imorgon kväll smäller det oavsett hur man mår idag. Och det ska bli riktigt roligt!!

1 kommentar: