söndag 1 juli 2012

Sammanfattning juni 2012

När maj övergick i juni mådde jag inte så bra, men sedan har månaden mestadels varit bra ur den synpunkten.
Ser man till vädret så har det varit sämre. Mycket mulna, regniga och blåsiga dagar.
Och mycket fästingar har det varit, framför allt på hunden. Trots Frontline har jag tagit många och hittat många fullsugna på golvet...

I juni har jag och Camilla haft flera planeringsdejter inför vårt 30-årskalas och vi har även börjat handla sånt vi behöver. Tiden går fort nu!
I och med detta så är nog Camilla den vän jag träffat mest under juni. Vi var även iväg och
tatuerade oss hos Just One More Tattoo i Kil tillsammans i början av månaden. Äntligen har jag fått dit Linus namn också och en till stjärna.

6 juni inföll på en onsdag och det blev en ledig dag mitt i veckan.
Midsommarafton firades först hos svärföräldrarna och avslutningsvis på Järpegatan som blivit lite av en tradition. Tyvärr var det väl sista gången i år då några av grannarna där tvingas flytta och inget kommer bli sig likt igen.

Robin har varit på sitt första skoldisco tillsammans med kompisen J. De är så stora nu! Och han har tagit sin allra första examen.

Robins tv gick sönder under juni så vi åkte till stan och skaffade en ny och även en till Linus med förhoppning om att han skulle börja sova i sitt rum. Två nätter gick det, sen ville han inget mer ;) Men det blir väl nya tag där i juli igen.

Vi har varit bjudna till Fredda på födelsedagsfirande och så har katten fyllt 12 år denna "sommarmånad".

Den 29:e var jag och Robin på
Familjedagen på Solbergsgården med Jessica och hennes döttrar. Höjdpunkten där var i år Zillah & Totte. Linus hade nyligen varit magsjuk och fick inte bli med.

Nu rusar jag in i juli med allt vad som är på gång. InMeHead-spelningar, semester, resa till High Chaparral, Robins simskola, min födelsedag och 30-årsfest... Go go go!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar