söndag 8 juli 2012

Pubkväll med InMeHead.

Jag har haft en sådan suverän kväll!

InMeHead har underhållit på en pubafton i Segmons Folkets Park och jag vet (nästan) inget bättre än att få vara med och lyssna när de framträder live.



Nu ska vi bara till mamma och hämta hem katten som fick för sig att gå dit ikväll när vi inte var hemma... Mamma har ingen låda så hon kan tyvärr inte stanna över natten. Så det blir en riktigt sen dag det här, men förhoppningsvis får man sova imorgon.
Och det har varit sååå värt det! Jag har sett fram emot den hör kvällen länge och jag hade aldrig kunnat drömma om att den skulle bli riktigt så här toppenbra!

Allt har varit jättebra, så hoppas nu bara att det inte snurrar för mycket i huvudet när jag ska försöka sova sen bara, för det skulle ju bryta det fina mönstret litegrann i så fall ;)

Godnatt på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar