torsdag 26 juli 2012

Mera shopping!

Idag kastade vi oss in till stan igen så jag kunde köpa mig ett par Converse. Gråa sådana hade jag bestämt mig för och det var inte det lättaste att få tag i. Som vanligt när jag tänkt mig något speciellt...

Vi var runt i alla sko- och sportaffärer på Bergvik minst 2 ggr då jag hela tiden fick tänka om, eftersom de antingen inte hade grå eller att min storlek var slut i just den färgen. Sist gick vi tillbaka till Stadium där vi varit först, men antagit att de grå var slut efter att ha läst på ALLA kartonger som var framme. Den här gången frågade vi också, men killen trodde att de inte hade några kvar och sa att de var svåra att få tag på nu (populär färg? ingen aning). Hur som helst gick han iväg för att dubbelkolla på lagret där de hade en del blandat. Och idag var turen verkligen med mig för tror ni inte han kom tillbaka med ett par grå i min storlek?!! Jojomen!!

För övrigt så blev det ett varsitt bälte till mig och gubben (2 för priset av ett), en ny gubbkeps jag tvingade på honom då jag tycker hans andra blivit blekt redan och en hatt till Robin (som vi också fick till halva priset, kanske för att det dammade så om hattarna när de togs ner från hyllan, hihi) på Carlings.

Så vi har fyndat lite, även om det var normalpris på mina skor då. Och tog mycket längre tid än vi hade tänkt ;)

Robin blev jättetuff i sin hatt. Han vet vad han vill ha den gossen och han passar i det mesta han köper sig med =)

2 kommentarer:

  1. Najs :)
    Och ibland har man tur när man handlar :)

    SvaraRadera
  2. Ja det verkar onekligen så =) Gött det. För jag blir så irriterad och grinig av att handla annars, när det känns som om världen har nån konspiration mot mig och min smak och mina storlekar :P

    SvaraRadera