torsdag 19 juli 2012

Hittills, vecka 29.

Så har det blivit några tysta dagar här i bloggen igen.

Vad som hänt hittills den här veckan är att jag & Robin varit i Hasseldalen några timmar varje dag i och med att simskolan börjat, huset har börjat målas och det har städats och grejats en del inför morgondagen.
Vi (familjen) har varit på skogspromenad och jag har haft ännu en planeringsdejt med Camilla. De flesta bitarna börjar ligga på plats inför vårt kalas nästa helg nu!

Idag kommer mamma åter och hjälper mig styra upp röran här hemma. Peter ska fortsätta måla. Jag måste till affären och så är det ju simskolan som vanligt. Det blir att ligga i. Jag ska strax dra igång och försöka få något gjort redan nu på förmiddagen. En cigg först bara får det bli.

Skogspromenad


Hasseldalens simskola, grupp Laxen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar