lördag 7 juli 2012

På väg mot semestern.

Jobbveckan gick ganska snabbt den här veckan också och det blev helg snabbare än man kunnat tro. Jag har en semestervikarie med mig sen två veckor tillbaka och det funkar så jättebra så ni förstår inte. Hon är både duktig och trevlig, så de här sista veckorna innan semestern har gått över förväntan lätt. Jag längtar och räknar ner (4 arbetsdagar kvar till veckan), men det är liksom ingen panik om ni förstår. Fast veckan som gick var fysiskt ganska tung, särskilt de sista ganska varma dagarna.

Nu är det redan lördag. Och idag betyder det InMeHead-spelning för min (och såklart gubbens) del. Vädret lämnar väl än så länge mer att önska, men det kan ju ändra sig, och hur som så ska det bli riktigt roligt. Det här har jag väntat på länge nu.

Imorgon eftermiddag blir det en sväng på ljusparty och sen är det snart måndag igen då med allt vad det innebär. Och sen, sen är det semester!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar