fredag 28 september 2012

Höstsol.

Det har varit en riktigt fin höstdag hittills. En hel del sol, lagomt blåst och inte särskilt kallt heller.
Det har varit kort dag på jobbet och det är fredag. Inga fel.

Ändå känner jag mig inte alls särskilt uppåt idag. Jag vet inte vad det är. Känner mig liksom låg, orolig och trött. Jag är liksom skakig och darrhänt. Inte riktigt med i huvudet. Suck... Det är inte det att jag är deppig heller, för det är jag inte. Men jag mår konstigt kan man säga.

Slappar med Linus nu framför tv-spelet och knarkar energidryck (inte för att det hjälper men...) Linus har en MarioKart-period och vi turas om att köra.

Robin leker med tremänningen.

Ikväll när gubben kommit hem ska vi till svärföräldrarna för att träffa hans syster som är här. Och så ska vi ta en sväng för att lämna ut lite fler av inbjudningskorten till Robins kalas nästa vecka.

Annars är det allt som orkas med idag. Helst av allt skulle jag vilja lägga mig under täcket redan nu och inte komma fram förrän på söndag, men det funkar ju inte riktigt så...

Avslutar med en bild på Linus vackra solros som lyckligtvis hann blomma innan det blivit för kallt. Vi fick hem den som ett litet litet skott från dagis i kanske juni eller så och den växte upp ganska snabbt, men den tog väldigt lång tid på sig att blomma. Men bättre sent än aldrig. Nu är den sitt ståtligaste jag och som en liten höstsol på vår veranda =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar