söndag 30 september 2012

Sammanfattning september 2012

September har varit lite av en hektisk månad, framför allt på grund av båda barnens födelsedagar. På något sätt lyckades vi ju få till dem med nästan exakt fyra års mellanrum så när som på 11 dagar... ;) Linus blev 3 och Robin 7. De börjar bli stora grabbarna.
Även svärfar har fyllt år den här månaden, så det har blivit en del firande. Och en hel del onyttigt iom det, och så har Marabou börjat med den vita chokladen igen som jag bara inte kan motstå... Det känns även som att det blivit lite för mycket skräpmat i september och jag har garanterat gått upp i vikt den här tiden. Det både känner jag och tycker mig se...

Förutom våra egna firanden så har vi varit med Robin på ett barnkalas också den här månaden. Bowlingkalas i Säffle.

Det har varit en månad med mycket nytt. Jag har fått och rensat kantareller till exempel. Det har jag aldrig gjort förut. Och jag har varit på massage. Det var också första gången i mitt 30-åriga liv som jag fått det från någon professionell.
Linus har börjat på barngympan och Robin har börjat på judo. Också något nytt för dem båda.

Mitt mående har som vanligt gått upp och ner, men har haft en hel del på solsidan i september. Många positiva tankar även om de dåliga dagarna också trängt sig på med jämna mellanrum. Det får ju aldrig vara helt bra.
Mycket huvudvärk.

Annars har september innehållit ett biobesök, 2 föräldramöten (1 för fritids och 1 för skolan) och en varsin VAB-dag för mig och gubben.

Jag har beställt jultidningar från Jultidningsförlaget och trosor från Newbody.

InMeHead spelade på Saras Underbar 7/9 och på TjurRuset 15/9. Och släppte en ny video i slutet av månaden.

Ringde en chef och fick glädjande besked angående mitt jobb som jag väntat på snart ett år nu, sen jag blev sjuk förra hösten. Äntligen fick jag veta. Och jag blev inte besviken!

Så en innehållsrik, dyr, ganska bra och onyttig månad skulle jag vilja sammanfatta det som. Nu är ambitionen iallafall att oktober blir minst lika bra, men lite nyttigare ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar