lördag 29 september 2012

Lördagskväll med Obi.

Jag och Robin har spenderat lördagskvällen ensamma idag. Så skönt att bara vara han och jag, och jag tror att framför allt han behöver det. Så det var en bra ide gubben hade när han tyckte att lillen kunde få övernatta hos svärföräldrarna ikväll. För att dels dela på barnen, och dels ge Robin egen tid med mig. Själv repar han som vanligt på lördagarna.

Jag och Robin har varit själva sen strax efter klockan 17 då han kom in efter att ha lekt med kompisarna på gatan.
Vi har:
• spelat XBOX kinect
• sett på Fem myror är fler än fyra elefanter
• myst
• ätit micromackor
• byggt med Lego (länge)
• haft tandborstrace
• läst bok

Nu sover grabben sött sen några minuter tillbaka bredvid mig i dubbelsängen. Och jag tror faktiskt att jag ska följa hans exempel inom det närmaste jag med.

1 kommentar: