onsdag 12 september 2012

Soffhäng.

VAB:ar idag. Robin har ont i magen och Linus fick stanna hemma han med bara för att. Än så länge är inte Robin dålig iallafall, utan har "bara" ont, så förhoppningsvis är det övergående och vi slipper vara hemma imorgon med. Men vi får väl se hur det utvecklas under dagen.

Det blir nog rätt mycket soffhäng idag. Känns ganska skönt.

Men nog ska jag försöka att passa på med lite sånt jag inte riktigt hinner med här hemma annars också när jag nu blev "ledig"... Jag försöker bli lite bättre på att ta vara på tiden till något vettigt när jag råkar få lite extra tid som jag inte hade annars. Fast vila är ju viktigt med när man kan ;)

Så dagens planer:
- Mysa med killarna och vila.
- Greja hemma.
- Handla (när gubben kommit hem).
- Föräldramöte på skolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar