fredag 28 december 2012

Årets sista fredag.

Idag gjorde jag sista arbetsdagen för det här året och även sista arbetsdagen som städpersonal. Nästa gång jag jobbar är jag fortfarande i servicegruppen men med andra arbetsuppgifter då jag går över på inköpsdelen i och med en kollegas pensionering. Det känns konstigt, men bra.

Dessutom är det årets sista fredag. Fredagsmyset idag blev lite godis och knäckta nötter framför filmen "Micke & Molle" som gick på Disney Channel nu ikväll.

Innan dess så har Robin varit hos kompisen David och Linus hos mormor (där han blev kvar efter att vi varit till affären tillsammans).

Linus blev väldigt dålig i magen hos mormor, så nu hoppas vi bara att det är något tillfälligt och ingen magsjuka så här lagom till nyårshelgen...

Nu ska jag zappa runt lite på tv och kanske till och med försöka sova ganska snart. Jag känner en sån där jobbig trötthet idag.

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar