onsdag 5 december 2012

Fortsatt snorigt och jävligt.

Jag trodde först att jag var på bättringsvägen. Jag kände mig iallafall ganska okej när jag lade mig igår, förutom lite småont i bihålorna som tillkommit. I natt och idag är jag av en helt annan uppfattning. Vid ett tillfälle i natt vaknade jag av att hela huvudet höll på att sprängas från höger sidas bihålor bara pga ställningen jag låg i. Jag vände på mig och trycket släppte litegrann.
Imorse var det en pina att kravla sig upp. Världens tryck i hela huvudet, ut i käkbenen och mot öronen och ett öga som kändes som att det skulle ploppa ut...

Fan också. Jag vill inte.

Visst, det är bättre nu när jag varit uppe några timmar, sprayat och snutit, snutit, snutit. Men något jobb blir det ju inte imorgon heller. Antar att det kanske är lika bra att stanna hemma resten av veckan. Det kan ju hända att jag till och med behöver gå till doktorn om jag inte lyckas räta ut det här själv inom det närmaste... Suck.

Och Linus är fortsatt megasnorig också.

Det är så tråkigt att vara sjuk "länge" och veckorna inte alls blir som planerade. När det istället blir "ingenting av allting". Men man får väl stå ut med det också. Det kommer ju bli bättre igen. Och en förkylning ska man väl egentligen inte gnälla över med tanke på hur mycket annan skit det finns i världen... Jag vet...

Men jag har iallafall fått nånting gjort idag som jag kanske inte skulle haft riktigt tid att sitta med om jag varit frisk och det är att jag har beställt en massa kläder till ungarna från ellos. Dessutom hann jag med sista readagen som var idag! Och därmed fått kläder för ca 3000 kr men bara betalar ca 2000 kr efter alla rabatter. Så nu kommer både lite nödvändigheter och lite julklappar snart på posten. Positivt det iallafall =)



Tur att ni finns, du och
din kompis snorpappret <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar