tisdag 11 december 2012

Ingen semester på semestern.

Så har mina två semesterdagar redan gått förbi och imorgon börjar jag jobba igen. Jag har fått en hel del gjort av det jag tänkt, särskilt idag så det känns bra (även om jag inte är helt nöjd då allt tar sån tiiid och jag är långt ifrån färdig).

Nu ligger jag i sängen med värkande fötter efter att ha varit igång från tidigt imorse. Jag har faktiskt inte suttit mycket alls.

Jag har borstat Tyson och klippt tassarna. Jag har plockat, dammtorkat, pysslat med blommorna, dammsugit, putsat köksfönstren på insidan och strukit och bytt till julgardiner, tagit fram lite julsaker. Jag har varit till återvinningen med skräp, kört Robin på judo och handlat.
Och en massa annat smått och gott.
Men dagens timmar känns som alldeles för få och det är "bara" köket som egentligen kan kallas för klart fast jag slitit så... Suck...

Nu inväntar jag bara tvättmaskinen så blir det sova sen. Riktigt gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar