lördag 24 mars 2012

En lördag i mars.

Idag har vi varit hos StudioMax5 och fått barnen fotograferade (jag vann ju en fotografering + canvastavla på en Facebook-tävling i början av februari). Jag hoppas det blev några bra bilder. Linus var på sitt mest busiga humör tror jag och var inte stilla många sekunder åt gången...

Sen har Robin varit på en klasskamrats födelsedagskalas som hölls på Går'n. Det var verkligen intressant att se insidan där hur de fått i ordning. Och så stort det var!

Vi har umgåtts med Susanne, Magnus och Johanna och ätit mat med dem hemma hos svärföräldrarna där de nu är djur- och husvakt.

Nån gång före klockan 17 gick jag, barnen och djuren hem till mamma när Peter åkte iväg för att repa.

Kom hem igen nån gång efter klockan 20 och nu ligger jag här med sovande barn. Funderar starkt på att sova själv med. Jag undrar om jag gått ifrån det där med att vara kvällsmänniska helt och hållet, och vad jag då ska definiera mig som eftersom jag ändå inte blivit någon morgonmänniska heller trots de tidiga kvällarna ;)

Glöm inte att dra fram klockan i natt (by the way, liksom)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar