måndag 28 januari 2013

Gårdagens

LÅT: Jag hade "Vandraren" av Nordman på hjärnan trots att jag inte hört den på evigheter.

FRISYR: Utsläppt.

SMINK: Eventuella rester från lördagen ;)

PLANER: Att hämta barn och hund som sovit över hos svärföräldrarna. Och att mamma skulle komma hem till oss. Annars inga.

DROG: Red Bull & cigaretter.

TRÅKIGASTE: Att man blir så seg och har så svårt att komma igång igen dagen efter.

FINASTE: badrumsvågen som visade den lägsta siffran hittills.

MÅSTE: inget, dock många "borde"...

DRYCK: Red Bull, vatten.

KÖP: Red Bull och snus till gubben på OKQ8.

MAT: Spaghetti & köttfärssås hos svärföräldrarna, stekt potatis & kotlett hemma.

SJUKA: Linus har börjat snora något fruktansvärt. Jag fick ont i magen i kvällningen (typ magkatarr).

KÄRLEK: Linus satt i soffan och talade högt om att "JAG ÄLSKAR MORMOR!"

MÅENDE: Ganska bra, men trött och slö.

VÄDER: Det blev snöstorm i kvällningen.

BOK: Läste ut "Skolmysteriet" (Lassemajas detektivbyrå) för Robin på kvällen. Sen läste jag ett kapitel i "Kee Marcello - Rockstjärnan Gud glömde" om Europes gitarrist, när jag lade mig själv.

FILM: Jag och gubben började titta på en Johan Falk ("Organizatsija Karayan") men så somnade han efter drygt en kvart så jag stängde av och så får vi titta vidare vid ett annat tillfälle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar