söndag 13 januari 2013

Älgkrock

Hade en jättemysig kväll med tjejerna nu ikväll (eller ska man säga igår med tanke på klockan?). Film i soffan under filtar och gottis på bordet. Vi såg på "Catch me if you can" på Netflix, en film jag tror vi gillade alla tre.

Men det jag nog kommer minnas mest av den här lördagen i januari är att gubben krockade med en älg på väg till replokalen...
Det gick bra med honom, tack och lov!! Tänk så fort det kan hända det där "som aldrig händer" ens nära och kära... Usch... Jag tror till och med att jag är mer chockad över det än vad gubben är som upplevde det...
Men han är som sagt helskinnad och det är väl dumt att slösa tid på att tänka på hur det HADE kunnat gå.
Jag är så glad att han är hemma och ligger här bredvid i sängen som vanligt! Nu ska jag krypa tätt intill och försöka stänga ner hjärnan för idag. Och hoppas att jag slipper drömma om dagens händelser... Fy...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar