onsdag 16 januari 2013

Kämpar

för att hålla mig vaken ett tag till då jag hade tänkt kika på "Mia på Grötö" som börjar om en stund, men vi får se om jag blir tvungen att ge efter och spela in programmet istället.

Jag har varit så fruktansvärt trött igen de senaste dagarna. Ändå har jag sovit ganska bra och somnat i tid på kvällarna. Suck... Och kall och frusen på det.
Så där så att man tappar både ork och lust och bara vill krypa ihop i fosterställning under en filt och bara sova ett par månader...

MEN, tro inte att jag är deppig bara för att jag gnäller lite, för det är jag faktiskt inte. Jag mår helt okej på insidan. Bara lite tröttare än vad som är roligt. Och tyvärr så biter jag ihop käkarna alldeles för hårt också av någon anledning så nu blir det bettskenan som sängkompis igen...

Imorgon är det torsdag igen då och veckan närmar sig slutet. Skönt. Den här veckan har varit hur lång som helst känns det som ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar