lördag 16 augusti 2014

Huvudvärk.

Är inne på sjätte dagen med huvudvärk nu. Mest kommer den från nacken och går upp över huvudet. Och de senaste nätterna har jag visst bitit ihop och gnisslat tänder också. Antar att det det beror på spänningar, kanske i samband med att jobbet började den här veckan. Det där med att gå upp på morgonen osv har ju aldrig varit min grej riktigt ;) I förrgår var det nog värst, första halvan av arbetsdagen var det enormt. Jag kände till och med pulsen dunka i huvudet, och några tabletter hjälpte inte alls. Efter lunch köpte jag en RedBull (fast jag inte ska) och sen om det var tron eller vad det nu var så blev jag iallafall mycket bättre. Koffeinet kanske?

Förr har jag haft perioder med huvudvärk som kunnat vara i två-tre veckor, och ganska ofta. När jag jobbade i städ speciellt. Nu har det varit ganska lugnt med det länge så jag ska väl vara nöjd med det, men det är ganska tråkigt när det håller på ändå... Jag vill inte vara gnällig och jag brukar försöka att köra på som vanligt även om det är jobbigt och inte säga så mycket om det, men ibland behöver jag få tycka lite synd om mig själv också. Så jag gör det en stund nu.

Sen ska jag försöka ignorera det igen och städa och tvätta och andra sådana där roliga saker =)

Trevlig helg på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar