söndag 31 augusti 2014

Host, nys & snörvel

genomsyrar denna årets sista augustisöndag. Det är svårt att andas och ögonen tåras och rinner med jämna mellanrum. Men så är det att vara förkyld...

Ingen feber idag, men pigg är jag ju inte ändå. Och det känns så surt att ha missat Walk of Hope, jag hade så gärna varit med =/

Men jag är ändå glad. Jag är glad för att eftersom jag ändå skulle bli sjuk så blev jag det nu (och inte om en vecka) och jag blev det inte ordentligt förrän efter arbetstid i fredags. På tisdag hoppas jag kunna gå till jobbet som vanligt.

Och jag har det gött. Jag ligger hemma på soffan. I ensamhet. I lugn och ro. Ifred.  Resten av familjen har åkt till Sölje för att fiska. 

Så klart kunde jag mått bättre, men ska man vara positiv så kunde det ju faktiskt ha varit mycket värre också! 

Det är bara en liten hållplats här. Snart rullar livet på som vanligt igen, så det är bara att ta tillfället i akt att göra ingenting just nu =)

Ha en skön söndag & krya på er alla ni andra sjuklingar också (jag har sett på fejjan att det är en del just nu)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar