tisdag 12 augusti 2014

Jodå

visst gick det bra att komma tillbaka till jobbet igen efter semestern. Och trots att det var lite svårt att somna igår så gick det överraskande lätt att gå upp i morse och jag kände mig till och med lite hurtig så jag tog inte ens bilen, utan gick till jobbet. I RASK takt dessutom!! Tanken från början var att jag även skulle gå hem om det inte regnade, men Peter och Linus fick hämta mig ändå trots uppehållsväder då jag byggt upp en redig huvudvärk under dagen...
Men förutom det så får jag väl säga att det gått väldigt bra fast jag kände mig så anti igår. Kanske var det lite, lite skönt att komma igång igen också. Men bara kanske ;) 

Nu är det drygt en timme sedan jag slutade och jag hänger i soffan med temuggen. Huvudvärken är kvar trots Ipren när jag kom hem, men gubben ska få massera mig lite också och så får vi hoppas att det kan hjälpa något. För övrigt ska jag nog inte göra så mycket mer idag. Plocka lite, köra nån maskin med tvätt möjligen. Och lägga mig tidigt.

Ja ja, då var man tillbaka till verkligheten igen då iallafall. Var väl typ det jag skulle säga.



Och så avslutar vi med en bild som inte alls har med inlägget att göra:

Näckros jag fick av Robin i Sölje i söndags.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar