lördag 4 oktober 2014

Arvikamarten 2014

Så har vi åter en marten i Arvika bakom oss. Jag, mamma och barnen anlände till Arvika runt 9:30 imorse och strax efter 18:00 parkerade vi hemma igen många hundralappar fattigare, men nöjda efter en bra dag tillsammans.

Den första "kändisen" vi träffade på i år var min moster Gladys och hennes man. Sen har vi träffat på några kusiner till mig (Jörgen, Mattias, Suzanna) och lite tremänningar till barnen.
På tivoliplatsen träffade jag Christl och Linda från jobbet.




Barnen har shoppat en hel del och åkt massa karuseller. Jag köpte bara lite godis och 14 par strumpor för 100:- fast även det var ju till hela familjen så inget alls bara till mig själv i år.

Det bästa och roligaste av allt är att se barnen åka karuseller. Den lyckan... Underbart!


Inte för att de ser så glada ut på just de här bilderna då men... De har haft väldigt roligt iaf och det är värt alla pengar i världen!


Och så hälsade vi på mormor och morfar på kyrkogården så klart innan vi begav oss mot McDonalds för att äta (något som också blivit tradition för oss) innan vi åkte hemåt igen. 






Hej på marten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar