måndag 2 februari 2015

Måndag igen då.

Ny vecka. Tiden rusar. Det är ju redan februari till och med...

Lillen mår bättre idag, men helt frisk är han inte. Han har sovit bra i natt och hade ingen feber att tala på imorse heller. 37,4 i det öra som tempade högst. Han brukar normalt ligga på kanske 36,6 nånstans, så lite förhöjt är det ju för att vara honom, men inget som känns eller påverkar honom ändå. Han är ganska pigg och "likt sig" iallafall. Ont i halsen har han också litegrann fortfarande, men inte heller det verkar vara så illa som det har varit. Skönt om det är något ganska snabbt övergående! Hur som helst så får han bli hemma imorgon också och vila upp sig, sen får vi se hur han verkar då om han kan gå till dagis på onsdag. Bättre att han får vara hemma lite extra än att skicka tillbaka honom för tidigt.

Själv har jag hostat mer ett par dagar nu, men känner mig pigg i övrigt. Hoppas det stannar där.

Ute snöar det fortfarande, det har kommit mycket de här senaste två dygnen. Men det skulle klarna upp och bli kallare nu, så förhoppningsvis slutar det snöa då också. Om det givit med sig till i eftermiddag så drar vi nog iväg till Säffle för Robins breakdance, annars så står vi över den också som vi gjorde med streetdancen igår. Vi får se. Jag tror nog att stora vägen är ganska bra ändå.

Idag har jag lite papper att börja gå igenom.
Jag ska fylla bland annat fylla i papper för att Linus ska börja i förskoleklass till hösten (åh herregud, mitt lilla lilla barn!!).
Sen var det något papper om hur vi ska samla in pengar till en skolresa för 3:orna, och ett om tillsyn/ledighet (fritids) på sportlovet vecka 9.


Men nu får det nog bli lite lunch först.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar