onsdag 8 juli 2015

Ikväll blev det vinst

för mig på sommarens sista bilbingo med Camilla. Ingen stor (500kr som jag fick dela med en annan vinnare), men det var ju roligt att vi fick tuta =) Jag och Camilla delar alltid på vinsten också på de vita lapparna, så det blev 150kr till mig och 100kr till henne då.
Men allt är ju bättre än inget, eller hur, och mitt bingospel kostade mig således bara en tia idag. Fint nog det!


Nu är det dags att försöka få sig lite sömn också. Kom hem vid 22:30, och givetvis var jag utelåst men det ordnade sig snabbt genom att jag ringde till Robin som jag misstänkte var vaken och han kom och öppnade. Sen stannade han uppe med mig som var tvungen att äta nåt. Och då kom ju så klart Linus upp ur sin sömn också, så vi blev sittande i köket ett tag. 
Jag hoppas att de orkar somna ganska snabbt igen nu, då vi tänkte åka till det nya leklandet (Leos lekland) i Karlstad imorgon så att vi kommer iväg i någorlunda tid runt 10-tiden som vi tänkt.

Godnatt på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar