måndag 13 juli 2015

Vecka 28

Semester

Måndag
Mysmåndag. Hyrde film & köpte godis på Happy Station. Ungarna tittade på sina filmer i Robins säng. Jag och Peter tittade på en egen film i vardagsrummet (Tammy).

Tisdag
Jag och Linus handlade med mamma, sen följde han med henne hem.
Robin lekte med en kompis till eftermiddagen, sen stack han också till mormor i kvällningen.
Svärmor åkte in till akuten pga en infektion i den fot hon bröt för längre sedan och har flera skruvar i.

Onsdag
Svärmor blev opererad.
Sommarens sista bilbingo på Jättesten med Camilla. Jag vann 500 kr (men var inte ensam vinnare, så fick dela).

Torsdag
Heldag (kl 11-17) på Leos Lekland i Karlstad med Jessica och sju härliga barn (Robin, Linus, Saga, Embla, Rasmus, Wilma & Moa).
Kikade förbi hos svärmor en snabbis på kvällen då hon fått komma hem igen.

Fredag
Hade ingen bra dag. Kände mig låg, ledsen och orolig. En dipp helt enkelt.
Handlade med mamma, sen följde barnen med henne hem och blev även kvar där över natten.

Lördag
Piggare igen.
Familjen besökte Motordagen i Borgvik.
Svängde in hos svärföräldrarna efteråt, då barnen ville bada. 18,6 grader i poolen var för kallt för Robin den här gången så han gav upp sina försök att komma i, men Linus badade glatt.
Jag och Peter åkte hem i förväg, barnen stannade ett par timmar till innan de kom hem.
Peter repade.

Söndag
Barnen körde fyrhjuling på Mossen två omgångar under eftermiddagen/kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar