måndag 27 juli 2015

Semestern är slut.

Kvällsmat och diverse tabletter är intagna, tänderna är borstade och jag ligger i sängen före klockan ens slagit 21. Imorgon börjar jag jobba igen efter tre veckors semester... Jag som vänt på dygnet, ska försöka komma upp redan klockan 6 imorgon. Och dessutom GÅ till jobbet... Fast å andra sidan så brukar inte första dagen vara värst av någon anledning, det blir nog svårare resten av veckan ;)

Det har varit en skön semester iallafall, utan några större måsten och borden. Vi har varit lediga och vilat. Semester på riktigt. Sen har det inte varit riktigt så somrigt i år som man skulle önskat, men det kan man ju inte göra något åt. Och kanske kommer det senare. Peter har tre veckors semester kvar och jag jobbar ju bara fyra dagar i veckan, så än finns det ju lite tid att få lite mer semesterfeeling iallafall =)

Nu ska jag zappa lite på tv:n, kanske läsa lite och försöka somna lite tidigare då än vad min semesterrutin varit...

Tänker lite extra på min goda vän J som spenderar natten på sjukhuset i Karlstad i natt. ❤️

Och grattis igen fina Johanna, som firar sin 20-årsdag idag! ❤️

Över och ut.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar