onsdag 4 april 2012

Dubbelbokad.

Idag hade jag egentligen dubbelbokat mig, men det löste sig ändå.
Från början var det meningen att jag idag skulle följa med och köra svärmor och se när barnens kusin Johanna med sin klass mu11 uppförde "Footloose" på Folkuniversitetet i Karlstad.
Sen planerade jag in med tjejerna att vi skulle göra ett överraskningsbesök hos goa grannen Anna som fyller 30 imorgon och idag var enda dagen som passade till det.
Turligt nog så kunde svärfar iallafall följa med svärmor vilket inte var så från början, så min oturliga dubbelbokning löste sig som sagt ändå.
Fast lite svider det samtidigt, för jag hade sett fram emot att se föreställningen med... Men jag hoppas och tror att det kommer fler liknande tillfällen som jag kan följa med på.

Har spenderat några trevliga timmar hos Anna ikväll då som sagt och jag tror att hon blev både överraskad, glad och rörd för besök och present =) Det var lyckat.
Och vi lyckades komma lagom till en nybakad kladdkaka också så vi blev ju nöjda med ;)

Imorgon är det en vanlig dag igen då (iallafall för oss som inte firar födelsedag). Jobb, hem, äta, Peter repar... Helt vanlig torsdag alltså.

Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar