lördag 21 april 2012

Helg.

Redan lördag. På både gott och ont. Jag hoppas bara att den här helgen inte ska gå riktigt lika fort som den förra gjorde. Fast å andra sidan så har ju mina helger blivit lite kortare sen jag började jobba fredagar också, så det är ju inte konstigt om de går snabbare.

Idag står Rasmus 4-årskalas i badhuset på schemat. Annars vet jag inte riktigt hur helgen kommer att se ut. Jag hoppas att få tid, ork och lust att verkligen städa litegrann. Men ingen ide att försöka bestämma det i förväg eftersom det sällan blir som man tänkt sig ;)

För övrigt skulle jag kunna gnälla lite över mina småkrämpor efter arbetsveckan och de jag har pga (den jävla) mensen, men jag låter bli den här gången. Så nu kan ni vara tacksamma att det här tråkiga inlägget inte blev ännu tråkigare :P

Trevlig helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar