söndag 1 april 2012

me&i-party

Idag har jag varit på ett me&i homeparty hos Maria. Jag var först väldigt tveksam till om jag skulle tacka ja, men igår bestämde jag mig och det är jag glad för. Jag gick nog dit mest för det sociala, då me&i i det stora hela inte riktigt är "min stil" även om det är fina kläder, men det blev iallafall en t-shirt som Linus ska få när han fyller år (i september...) och ett par byxor till mig. Till Robin tyckte jag inte att det fanns något som riktigt passade, han är ju ganska "tuff" och me&i-kläderna är så snälla ;)

Det var trevligt att träffa Maria, Per-Erik och lilla Love. Och även de andra som var där som man inte känner, men vet vilka de är. Och så klart säljaren, min fina granne Anna ;)

T-shirt med åsna
http://www.meandi.se/sv/produkter/86/121110.aspx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar