tisdag 24 april 2012

Det närmar sig...

...läggdags och tack o lov för det!
Jag mår inte riktigt bra. Känner mig lite smått konstig i huvudet (ja mer än vanligt) och mår lite illa. Jag har ont i, och har varit dålig i, magen också men jag hoppas det är något tillfälligt bara. Tror inte att det är någon magsjuka som det känns iaf. Men vi får väl se hur natten blir och förhoppningsvis är jag tillbaka till normalt imorgon igen.
Trött och fryser.
Så skönt att man kan lägga sig med småkillarna i sängen tidigt och se på tv och sen bara ligga kvar när de somnat tills man somnar själv.
Gubben hostar på nätterna så han lägger sig på soffan när han kommer hem från replokalen iallafall och då kan jag ha bägge barnen hos mig. Mysigt det.

Nej, jag tror vi ska göra oss i ordning alldeles snart och förflytta oss ner så fort som möjligt...

Krya på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar