torsdag 12 april 2012

Jag kommer inte på någon rubrik för jag har ont i huvudet.

Lång dag.
Funderingar.
Sammanbitna tänder.
Huvudvärk.
Trötthet.
Svårt att koppla av och koppla bort.
Det är så ibland.

Det bästa just nu är att vi iallafall äntligen fått någon på jobbet som lyssnar på oss och är intresserad av att försöka göra något åt allt som inte fungerar. Vi kunde inte ha fått en bättre vikarierande samordnare tror jag. Trots att hon pluggar och håller på samtidigt så verkar hon lägga ner sig ordentligt i jobbet med hela hemtjänsten med, och jag tror att hon är den första som inte "glömmer bort" vår lilla kant i Servicegruppen heller.
Det känns extra skönt efter dagens apt och jag har en bra förhoppning om att det bara kan bli bättre på jobbet nu.
Herregud vilken bra tjej!

Men sova nu snart.
Hoppas jag.
Om jag kan.
Innan skallen går i bitar.
Imorgon jobbar jag fredag för första gången på över 3 år.

Hej.

1 kommentar:

  1. Jag har också ont i huvudet.
    Hoppas morgondagen går fort :)

    SvaraRadera