lördag 14 april 2012

Inget roligt.

Jag har haft huvudvärk flera dagar den här veckan. Ikväll har den varit jävlig som fan så det blir snart att sova. Ibland lyckas man sova bort den och ibland är den ännu värre nästa dag. Nånting gör att jag har en bita-ihop-tänderna-period igen, men vad vet jag inte. Jag känner mig bara spänd och uppstressad utan att riktigt veta varför. Är väl därav huvudvärken kommer också (givetvis). Och vill så mycket men orkar inte eller får inte riktigt tillfälle. Idag har jag inte haft någon större lust till nånting, men nu har den här dagen också gått och jag önskar mig en massa extra energi till imorgon. Skicka gärna över lite om du har någon att avvara...

Sen känns det inte roligt att helgen har gått så otroligt fort den här gången, imorgon är det redan dags för söndag och ångest igen.

Undrar om det är PMS jag har? Var länge sedan nu så det kanske är dags?

Blä.

2 kommentarer:

  1. Tycker också den här helgen gått fort. Vill ha minst en ledig dag till. Tre lediga dagar kan man väl få ha tycker jag.

    Har inte så mycket energi jag heller idag, vi får hoppas det går bättre för oss i morgon.

    Kram

    SvaraRadera