söndag 26 januari 2014

Så har några dagar gått igen.

Jag känner mig så gott som frisk, antibiotikan började hjälpa riktigt snabbt och nu har jag inte haft ont i halsen alls de senaste dagarna.

Peter har inte mått bra under veckan, men har jobbat ändå med både feber och förkylning... I fredags kväll var han helt slut och somnade före 21:30, vilket sällan händer annars en fredagkväll.  Idag verkar han dock mycket piggare så jag hoppas det vänder för honom med nu.

Linus vaknade supervarm och ledsen natt (kväll) till torsdag. 39 graders feber. Så vi gick upp och låg på soffan så Peter kunde sova vidare. 
Sen har han varit feberfri igen och pigg, förutom att han är så otroligt snorig. Tills natten till idag, då var det dags igen. Han vaknade och grät, var kokhet och hade ont överallt... Stackars plutt...
Men idag har vi inte märkt av nånting igen??

Konstig sjuka det här.

Robin är den enda av oss som inte haft feber någon gång under veckan, men han har i mina ögon inte heller varit 100 procent pigg. Han var bara hemma från skolan i tisdags, och han säger att han mår helt okej, men han har varit väldigt blek och trött under veckan och särskilt nu i helgen. Han var med på judon igår och dansen idag, men jag tycker ändå att han är märkbart svagare än annars. Men han känner väl själv om han blir dålig på riktigt, kanske är det bara det där "mammadaltandet" som spökar i mig ;) 

Ny vecka, nya tag imorgon. Hoppas på mer energi och mindre sjukdom för oss alla fyra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar