söndag 12 januari 2014

Nöjd & glad.

Jag och gubben var på fest igår/i natt hos Jessica & Patrik. Det var både trevligt och roligt, och flera av mina närmaste fina vänner var där. Runt 02:30 tyckte Peter att vi skulle avrunda och dra oss hemåt. Jag hade gärna stannat ännu längre, men han hade rätt i att det är en dag idag med så jag tror att det var ganska lagomt ändå. Jag ville bara inte att det skulle ta slut, tiden går så fort när man trivs och har roligt. Idag är jag hur som helst nöjd att vi åkte hem när vi gjorde ändå, annars hade jag nog varit ännu segare idag. För jag är seg... Men glad.

Jag ska väl försöka sparka igång mig själv om en stund, men jag känner att jag behöver fortsätta att bara vara lite till innan livet kan fortsätta som vanligt igen.

Tack för igår. Det var lyckat och detta behövde jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar