lördag 24 maj 2014

Dagarna kommer och går.

Livet rullar på och saker händer. Förra helgen mådde jag ganska dåligt, den här veckan har det blivit bättre och bättre igen.

De senaste dagarna i korthet:

Onsdag:
Jobbade. 
Stolpjakt med Marie och Robin på kvällen. Vi tog bara en stolpe, och på enklaste nivån, efter förra veckans nederlag ;) Robin var hungrig och flirtade till sig en hamburgare på Grillhuset.

Torsdag:
Jobbade.
Robin graderades med orange markering i judon, mammas duktiga pojke!

Igår:
Jobbade. Peter var på kurs i Örebro och kom hem mellan 17-18 nån gång.
Älskade Tyson fyllde 11 år och fick paket och sång av mig och barnen. Senare kom även mamma och firade honom och åt tacos med oss.



Idag har det varit ganska lugnt. Såg en film, Lorax, med familjen imorse. Senare gick jag ned och lade mig en stund igen, blev väckt av grabbarna som skulle iväg till svärföräldrarna, men jag ville/orkade inte följa med så jag blev ensam hemma ett tag vilket var jätteskönt idag.
Robin fick en ny jättefin cykel av farmor och farfar idag och Linus fick en radiostyrd bil. Roligt! Tack!

Nu är Peter iväg och repar. Robin cyklade iväg runt 16-tiden för att dra på cykeltur och åka till affären med mormor. 
Jag och Linus slappar i soffan.
Jag har knappt gjort något vettigt alls idag, men ska väl iallafall försöka slänga i en maskin med tvätt om en stund.

Imorgon är det mors dag, röstning till Europaparlamentet och Sean Banan i Mariebergsskogen som gäller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar