fredag 16 maj 2014

Idag är ingen dag.

Finns inte ens någon fredagskänsla. Jag som vanligtvis älskar fredagar...
Men jag vill bara krypa undan och vara ifred. Menstruationsgrinig kanske. Ork och lust borta.
Har varit hemma från jobbet idag eftersom Robin inte varit pigg (fast han är bättre idag igen) och Linus slapp gå till dagis han med bara för att. Dock har vi inte gjort ett endaste dugg idag, på både gott och ont. Klockan har bara gått.
Vackert väder har inte lättat upp stämningen inuti heller. Annars brukar ju det hjälpa lite.
Men nej.
Idag är vi bara instängda och anonyma typ, och det är allt jag vill vara ändå. Jag har knappt varit ute och rökt idag för till och med det känns jobbigt...

Oplanerad helg framför oss, som skönt är, och imorgon får det bli nya tag med allt. Det får räcka med en dag att gräva ner sig, sen måste man nog komma igång igen. Man får tillåta sig att det är så här nån dag emellanåt va?

Jag är inte deppad, men jag är inte på något vidare glatt humör heller. Kanske var "tur" att det inte blev något jobb för mig idag så man bara kunde få vara som man är en sån här dag och slippa förställa sig iallafall ;) Och tur att man ändå har barnen att snosa lite med, det lindrar lite när det känns så här.

Idag är jag under min sten, men jag kommer tillbaka imorgon om någon vill något =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar