lördag 3 maj 2014

Maj har börjat

i full fart.

1 maj
Tittade på majtåget kl 11:00.
Mat hos mamma.
Robin hade kompis här.

2 maj
Gårdagen.
Jobbade.
Peter repade.
Jag och Camilla var på storseans i folkets hus. Medium: Thomas Karlsson. Jag vet inte riktigt vad jag tyckte än. Jag har inte smält och sorterat, och det som sas till mig kan jag inte få ihop allt. Vem som hade meddelandet till mig går inte ihop med beskrivningen. Sen sas lite andra saker som stämmer in på mig beroende på hur man tolkar det, men jag vet inte... Dock skulle jag gärna vilja gå på fler seanser med andra medium och se hur det är. Kände inte helt att det här var "äkta", men visst var det en kul grej att göra. Tror ju en del på sånt här, men kanske inte just honom? Jag känner mig tveksam.

3 maj
Alltså idag.
Genrep står på schemat för Robin som har dansshow imorgon. På Medis i Säffle.
Ikväll ska jag och gubben gå på Mu11's föreställning Cabaret på Tempelriddaren i Karlstad.

4 maj
Imorgon.
Heldag på Medis i Säffle med MoveIt. Robin har först genrep (igen) och sedan två shower, kl 14 och kl 17. Jag ska vara föräldrahjälp även den här gången, som jag var i december. Dock ska jag titta på showen kl 14 och då kommer även Peter, Linus, mamma och svärföräldrarna.
Tror klockan var 19:30 när vi åkte hemåt förra showen och hade varit där sen morgonen och jag räknar med något åt det hållet nu med. Fast nu slipper vi ju skotta fram bilen iallafall efter alla timmars snöfall ;)

5 maj
Andas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar