fredag 5 september 2014

Äntligen helg!

Veckan har gått över förväntan. I tisdags kändes det så långt till idag, men nu är vi här trots trötthet och förkylning. Den här arbetsdagen har gått i ett, precis som fredag förra veckan, och jag känner mig helt slut just nu men det positiva är ju att det går fort också när man har att göra =)

Nu blir det en liten paus i soffan med en kall alkoholfri Carlsberg innan jag sätta igång med tvätten och dammsugningen jag tänkt mig att göra. 

Senare blir det tacos (vilken skräll va?) och så kommer mamma ikväll. Och när ungarna har somnat tänkte jag packa inför morgondagen och ställa ut väskorna i bilen för att de inte ska bli misstänksamma direkt till morgonen när vi ska iväg. Vi har sagt till dem att de ska få en stor present imorgon och att vi måste åka ner på Grums och hämta den till morgonen. Det ska bli kul att se deras miner när vi möter upp farmor, farfar och kusinen och ska gå på tåget!

Idag fyller bästaste svärfar år, men eftersom de ska hämta Johanna i Torsby så blir det inget firande av honom idag. Men vi ses ju imorgon =)
STORT GRATTIS!! iallafall.



Trevlig helg på er alla glada (och sura med för den delen)!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar