torsdag 11 september 2014

Igår, idag, imorgon.

Igår var Linus med mig och Robin till Säffle och tittade på Robins dans. Han sa att han också vill börja där, och eftersom han nämnt det tidigare när vi varit på showerna bl.a så kollade jag upp om det fanns några platser kvar i 4-6 årsgruppen på söndagar. Så nu ska han prova att vara med på söndag och se vad han tycker! Håll tummarna för att vi hittat något som passar skrutten nu (även om det innebär att vi kommer bli tvungna att pendla till Säffle TVÅ gånger i veckan hädanefter :P )

Idag har jag varit hemma med båda pojkarna. Robin hade så ont i magen imorse och vägrade gå till skolan så jag blev tvungen att vabba. Linus fick också stanna hemma så han fick sova. Det blev "sent" igår och han var väldigt svårväckt imorse. Och ska jag ändå vara hemma så tycker jag inte att han behöver iväg till dagis heller.
Robins magont gick över fram på förmiddagen och sen har han varit som vanligt igen.

Imorgon är det redan fredag igen och vi ska ge oss iväg till våra respektive dagaktiviteter som vanligt. Sen är resten av dagen ännu oskriven förutom att Peter ska iväg på kvällen igen för att jobba natt.


Jag säger 'trevlig helg' redan nu, så räcker den ännu lite längre än vanligt ;) 
Ha det gött!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar