fredag 19 september 2014

Robin 9 år!!

Idag var det dags att fira Robins nionde födelsedag. Min fina, kloka, omtänksamma, stöniga, busunge... Så stor... Och charmig som få. Vi träffade några skolkamrater till honom på affären idag, tjejer, och de blev så fnittriga så när Robin hälsade på dem ;)

Dagen till ära så vann jag en Facebook-utlottning ICA Klingan hade av en stor Ahlgrens bil, som också visade sig vara radiostyrd. Värsta grejen!! 
Den ska testas imorgon när den fått batterierna kopplade.


I kvällningen har vi haft mormor, farmor & farfar och morfar här på lite firande. Inte heller Robin ville ha någon tårta på sin dag, men han fick en ide idag och gjorde bakelser av kladdkakorna som han och Peter bakade igår.

Imorgon kommer "mostrarna" och Jonas för att fira honom också.

Jag tror att han haft en bra dag och jag önskar att han får fortsätta sitt liv på samma sätt. Lika underbar och älskad idag, som första gången jag såg honom och fick honom till mig på uppvaket på Karlstad BB. 

Ja må du leva, mitt stora hjärta!
Det finns ingen kärlek som den jag känner för dig (och lillebror)!

Hipp hipp hurra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar