söndag 21 september 2014

Febrig

För andra kvällen i rad så har jag lite förhöjd temp. Den har legat på mellan 37,4 - 37,7 båda kvällarna. Jag känner att jag har lite feber, men i övrigt så har jag inte känt mig direkt sjuk. Lite "ruggig" och kanske lite mer så igår kväll än idag, men ändå inte så att jag kan förstå varför jag har feber.

Och att jag ens har feber är inte så väldigt vanligt, det brukar gå länge mellan gångerna. Nu är det väl bara tre veckor sedan sist... Och nu är jag inte ens sjuk (det var jag ju då, hade en redig förkylning).

Jaja, inget att egentligen bry sig om så länge man knappt påverkas av det, men jag tycker bara att det är lite märkligt ändå.

Tur (och skönt) att det bara är måndag (ledig ju) imorgon...

Ha en fin ny vecka mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar