onsdag 11 januari 2012

Lillen är alldeles från vettet!

Jag frågade Linus nyss om han är pojke eller flicka idag, och fick svaret att han är en flicka.
-Men, sa jag, du har ju en snopp. Alla pojkar har snopp, det har inte flickor.
Svaret jag fick chockade mig lite kan jag säga...
Linus ser jätteglad ut, nickar och säger:
-Kippa bott noppen! (Klippa bort snoppen)
Gissa om jag fick bråttom att försöka förklara att man varken kan eller får göra så och att det är bra med snopp. Jag vill inte att han får några galna idéer vid nåt obevakat tillfälle liksom.
Jag hoppas att han skojade eftersom jag vet att han har riktigt stor humor trots sin ringa ålder, och han såg ju både glad och lurig ut när han sa det, men man vet ju aldrig ;)

Men... Oh my God, liksom!!

1 kommentar:

  1. Uj *s* ja vi får hoppas att han inte får för sig att testa nåt sånt.

    SvaraRadera