tisdag 31 januari 2012

Sammanfattning januari 2012.

Månadens och likaså årets första minuter spenderades tillsammans med mina underbara man & barn och med Jessica & hennes fina döttrar där vi firade nyår.

Första veckan i januari hade jag semester i samband med barnens jullov. Peter som varit pappaledig i mellandagarna jobbade.
Jag var annars sjukskriven 2 timmar/dag hela månaden (fortsatt från 5 december).
Från den 10:e fick jag byta arbetsuppgifter och börja handla på tisdagarna istället för att städa, vilket jag känner har gjort en stor skillnad för hela veckan varje gång.

I januari har jag börjat må ganska mycket bättre igen. Jag är inte alls lika stressad längre, hjärnan känns något lite skarpare och humöret har blivit både jämnare och bättre. Är fortfarande ganska trött från och till men jobbar på det. Gjorde ett återbesök hos min läkare den 20/1.

Jag har käkat pizza på Dilans i Säffle med tjejerna, varit på julgransskakning med Camilla & barnen i Folkets Hus och nu i slutet på månaden så var det "Modell för en dag" i Karlstad.

Robins innebandy drog igång igen efter julen.

Linus har haft en period då han bestämt hävdat att han är en flicka och som hållit i sig så gott som hela månaden. Han har velat klippa bort snoppen, ha tofs i håret och fått en rosa napp till hans stora förtjusning.

2 favoritlåtar den här månaden har varit Mothers grace med InMeHead och Cocaine med Nomy.

Månaden avslutas med VAB för Linus som först hade feber under helgen, sen blev dålig i magen.

Imorgon börjar februari.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar