tisdag 3 januari 2012

Veckan började med fredag.

Igår kväll skulle jag ut en sväng och äta med 3 vänner. En snabbsväng trodde jag, men det slutade med en 6-timmars tjejkväll ;)

Vi åkte ner till en av de lokala pizzeriorna runt 20-tiden, fick där för oss att åka vidare till en annan då det inte fanns pasta på första stället trots skylt utanför och några av oss hade velat ha det. Stället vi bytte till var stängt och vi tyckte att det skulle vara lite väl pinsamt att åka tillbaka till första stället eftersom vi faktiskt gått därifrån.

Så vi hamnade helt spontant på en pizzeria i Säffle istället. Dilans hette den och god pizza var det.

Hemma i Grums igen strax före 23, körde hem Jessica som skulle upp och jobba och sen satt vi andra tre hemma hos Anna och tjattrade till klockan 02:00... Otroligt nog så var jag rätt pigg hela kvällen trots att det var långt efter min läggdags redan när vi kom till Säffle typ ;) Men det var väl för att det var så bra sällskap. Och vilken tur att jag innan jag stack hemifrån talade om för gubben att han inte behövde vänta uppe *hihi*

Och jag är piggare idag med än jag trodde jag skulle vara, då jag säkert inte somnade förrän 3:00 eftersom det är så svårt att slappna av när man redan varit vaken för länge...

Det var absolut ett bra sätt att spendera en måndagskväll på hur som helst ;) Särskilt som det kändes som fredag istället och att byta ut en måndag mot en fredag kan ju aldrig vara fel =)

Tack Camilla, Anna & Jessica!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar