fredag 27 januari 2012

31 frågor och svar.

1. Vad har du för mobiltelefon? En iPhone, som jag känner mig naken utan.
2. Var är din andra hälft? På soffan i vardagsrummet. Han och Robin ska sova där i natt.
3. Ditt hår? Uppsatt i en knut, fortfarande lite blött då jag satte upp det direkt efter tvätt.
4. Din mamma? Snäll och hjälpsam. Jag älskar min mamma!
5. Din pappa? Jag älskar min pappa med, men vi är inte på långa vägar så nära som jag och mamma.
6. Det bästa du vet? Mina barn!
7. Din dröm inatt? Minns inte. Annars drömmer jag otroligt mycket sen några veckor tillbaka.
8. Din dröm/Ditt mål? Att komma på vad jag vill göra med mitt liv...
9. Rummet du är i? Sovrummet.
10. Din hobby? Blogga.
11. Din skräck? Att något hemskt händer barnen (eller någon annan nära).
12. Var vill du vara om sex år? I ett liv där jag mår bra och känner mig nöjd med mig själv.
13. Var var du igår kväll? Hemma.
14. Vad är du inte? Hurtig.
15. En sak du önskar dig? Får man vara ytlig så önskar jag mig ett ekonomiskt oberoende.
16. Var växte du upp? Bodde mina 4 första år i Jössefors utanför Arvika, växte sen upp här i Grums.
17. Det senaste du gjorde? Åt godis och såg på filmen "Trassel" med familjen. Fredagsmyset.
18. Dina kläder? Inga just nu då jag är nedkrupen i sängen för kvällen (eller jo, trosor då).
19. Din TV? Är på. Ser på RAW Comedy Club lite halvhjärtat just nu (inspelat på boxen).
20. Ditt/dina husdjur? Katten Liza, hunden Tyson, ormen LasseTjej, fiskar, 137 dammråttor.
21. Din dator? Är en bra kompis som jag kan bära med mig.
22. Ditt humör? Har varit mest uppåt de senaste veckorna och ganska jämnt. Gôtt.
23. Saknar någon? Jodå, men inget värre.
24. Din bil? Saab 95, helt okej, om än väldigt lortig både utanpå och inuti...
25. Något du inte har på dig? Se fråga 18 ;)
26. Favoritaffär? Vet ej.
27. Din sommar? Den som var var helt okej, men tror att den som kommer kommer bli bättre.
28. Älskar någon? Så klart! Flera stycken, men framför allt min fina gubbe och våra underbara ungar!
29. Favoritfärg? Allt som är svart svart, tycker jag är vackert, för min vän är Sotaren! ;)
30. När skrattade du senast? Ikväll när Linus sköt en napp rakt i pannan på sin far. Hehe.
31. När grät du senast? Det minns jag faktiskt inte just nu.

Kopiera gärna, men byt ut svaren till dina egna :P
Jag själv hämtade dem hos Sus.

Kram & godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar