torsdag 19 januari 2012

Torsdag.

Slutade 12 idag, åkte till Camilla som bestämt och fick mig te och smörgås, en trevlig pratstund och en liten promenad. Vi har redan börjat fundera över vårt 60-årsfirande (30+30) till sommaren. Det gäller att börja i tid ju.
Och tänk att det snart redan är 5 år sedan vi fyllde 50!!

Och där fick jag lite ålderskris ja... ;)

Nu är det snart dags att hämta småkillarna från fritids respektive dagis, efter lite soffhäng och en bloggrunda.
Sen hem igen och göra pannkakssmet som gubben får steka.

För övrigt så har jag tänkt mig att städa iallafall vardagsrummet ordentligt idag. Vi får väl se om jag lyckas eller om jag blir så där supertrött idag igen. Det börjar redan =/ Suck.
Huvudvärk idag också, först i morse och nu börjar det komma tillbaka. Bet ihop en del igår kväll igen.

Men ett helt okej humör idag med.

Nu är det helg för mig!

2 kommentarer:

  1. åldersnojja har ingen dött av ;D Haft och har min 30 års kris eller nåt i den stilen i flera år redan. Tänk... till våren/sommaren är man där.

    Nästan skönt att se att man inte är ensam föresten med att vara så infernaliskt trött hela tiden. Under lång period somnar man ju till bolibompa redan. (problemet är sen att när D väcker mig kan jag inte somna om på direkten...)

    hoppas allt är bra med er. //kramar Katarina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror fortfarande att jag är ungefär 23 som jag var när Robin föddes, men ibland kommer verkligheten ikapp en och då känner jag nästan en liten panik över hur fort åren går.¨

      Att den där 2:an i åldern snart ska bytas ut mot en 3:a känns helt galet.

      Men å andra sidan, så brukar jag försöka trösta mig med att man är så gammal som man känner sig och att ålder bara är siffror. Det hjälper ibland iallafall ;)

      Radera