lördag 7 januari 2012

Utmaning.

För några dagar sedan blev jag utmanad av Maria med bloggen Trivsamma Förändringar.
Den går ut på att svara på några (ganska svåra!) frågor om sig själv. Så nu har jag funderat då i några dagar och ska försöka få ner några vettiga svar.


Vad gjorde du för 10 år sedan?
I början av 2002 började jag jobba inom hemtjänsten/äldreomsorgen i Orrbygruppen. Jag var 19 år och ganska osäker, men det gick bra och jag var kvar där i 7 år...
2002 var även året som jag och Peter flyttade ihop i en liten 2:a på Sågverksgatan.

Vad gjorde du för 1 år sedan?
Jag hade ganska nyligen börjat jobba igen på mitt nuvarande jobb efter att ha varit mammaledig med Linus.
InMeHead gjorde sin första spelning "ute" i januari och sen har hela året efter det präglats ännu mer av deras musik i mitt liv.

5 snacks du gillar?
  1. Chips
  2. Maltesers
  3. Kinderchoklad
  4. Popcorn (på bio)
  5. Ännu mer choklad

5 sånger du kan texten till?
Här gick jag bet faktiskt. Det finns ju hur många sånger som helst som man kan texten till, men att nämna 5 går ändå inte. Är nog dock mest sådant som man brukar sjunga för barnen som man kan hela utan att behöva tänka kanske.


5 saker du skulle göra om du var mångmiljonär?
  1. Lösa lån och skulder
  2. Säga upp mig
  3. Anställa städhjälp (och varför inte en kock?)
  4. Dela med mig till närmaste familjen
  5. Sponsra InMeHead
  6. och en massa andra saker så klart som inte får plats på 5 punkter...

5 dåliga vanor
  1. Red Bull
  2. Rökning
  3. iPhone
  4. Funderar för mycket och håller för mycket på insidan
  5. Äta chips i sängen, det blir så jäkla smuligt

5 saker du gillar att göra
  1. Vara med familjen
  2. Umgås med tjejerna
  3. Sova
  4. Blogga och facebooka
  5. Se och höra InMeHead

5 saker du aldrig skulle klä dig i
  1. Shorts eller kjol kortare än precis över knäna
  2. Något helrosa
  3. Pumps eller andra klackskor
  4. Mössa med stor "boll" uppepå
  5. Något genomskinligt

5 favoritleksaker
  1. iPhone
  2. Dator
  3. Nintendo Wii
  4. TV
  5. Barnen :P

Så nu var det gjort!
Jättesvårt att komma på 5 saker på de flesta...

När man sen gjort utmaningen så skulle man skicka vidare utmaningen till 10 andra bloggar, men det kommer jag inte att göra, utan den som vill som läser den här får gärna anta utmaningen ändå och kommentera i så fall gärna så jag kan gå in och läsa din version med!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar